  • Data: 2016-08-23 09:58:55
    Temat: Re: Raspberry Pi + codec audio na I2S
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosty analizator stanów logicznych wystarczy? Mam go podpiąć do
    > magistrali i2s zamiast karty dźwiękowej, czy podłączyć go równolegle,
    > jako kolejne urządzenie na magistrali?
    >
    > Rozumiem, że po i2s lecą tylko próbki dźwięku, a sterowanie odbywa się
    > poprzez i2c?

    Analizator starczy
    Zobacz czy Pi cokolwiek wysyla do ukladu.
    Jesli jest jako master, bedzie zegar WS i linie danych.
    Jesli nie ma nic, to trzeba go zmusic do tego.

    Co do kodeka, nie wiem jak jest sterowany z Pi, nie znam tej plyty, moze
    byc i2c lub spi, ale samo ustawienie karty to tez troche zabawy.

    Ustawienie powinno byc takie
    pi (master, wystawia zegar) , kodek(slave), bez zegara.
    Ustawienie ramek tez powinno być zgodne w obu urządzeniach (próbkowanie
    itp).

    Jeśli sygnały fizycznie są i sa zgodne, to zadziała.
    Nie wiem czy kodek nie potrzebuje tez master-clock,warto sprawdzić czy jest