  • Data: 2016-08-23 10:11:05
    Temat: Re: Raspberry Pi + codec audio na I2S
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-23 o 09:58, wchpikus pisze:

    > Zobacz czy Pi cokolwiek wysyla do ukladu.
    > Jesli jest jako master, bedzie zegar WS i linie danych.
    > Jesli nie ma nic, to trzeba go zmusic do tego.

    Ok, czyli jeśli podłączę analizator do linii interfejsu i2s po stronie
    RasPi (pozostawiając połączenie i2c pomiędzy komputerkiem i kodekiem) to
    system nie zorientuje się, że po drugiej stronie interfejsu i2s brakuje
    układu i będzie próbował wysyłać dane do analizatora?
    Oczywiście zakładając, że jest skonfigurowany jako master...

    > Co do kodeka, nie wiem jak jest sterowany z Pi, nie znam tej plyty, moze
    > byc i2c lub spi, ale samo ustawienie karty to tez troche zabawy.

    Sterowanie jest po i2c, co do tego mam pewność. ;)
    Pytałem tylko o to, czy po i2s nie są też przypadkiem przesyłane jakieś
    dane sterujące.
    Jeśli chodzi o i2c, to system z całą pewnością wykrywa ten układ. Po
    pierwsze i2cdetect pokazuje urządzenie pod adresem 1A, po drugie
    rozłączenie magistrali i2c skutkuje niewykrywaniem karty dźwiękowej
    podczas startu systemu.