  • 1. Data: 2009-01-08 07:30:32
    Temat: Re: Rawy z D3x
    Od: armar <a...@p...fm>

    dominik pisze:

    > Jedyna wada z tym związana to brak drukowania
    > wprost z aparatu (tak - do tego trzeba głupich JPG, a to nie pentax i
    > wygenerować się tego NIE DA).

    To nie Pentax... :)
    To Sony nie ma wywoływaczki RAW w body?

    --
    Pozdrawia Marek

  • 2. Data: 2009-01-08 09:08:24
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    armar pisze:
    > To nie Pentax... :)
    > To Sony nie ma wywoływaczki RAW w body?

    Wiem doskonale że pentaks ma. Sony niestety nie. Dla mnie tak czy
    inaczej JPG nie są potrzebne, niechby tylko drukować potrafił wprost z
    rawów. Niestety - nie potrafi.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_