  • 1. Data: 2009-01-07 16:50:39
    Temat: Lampa błyskowa do Canon 350D
    Od: "Biker" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Zastanawiam sie na zakupem w przyszłości lampy błyskowej do Canona 350D.
    Patrze na ceny, opisy i zastanawiam sie nad wyborem jednej z 3 modeli:
    Speedlite 430EX
    Speedlite 430EX II
    Speedlite 580EX II

    Dlaczego speedliteEX II jest tansza od speedliteEX (ponizej link)
    http://www.euro.com.pl/lampy-blyskowe1,_Canon,h1.bht
    ml
    Z czego wynika tak duża róznica w cenie pomiedzy 430 a 580?

    Chętnie poczytam Waszych opinii oraz innych propozycji.

    Dzięki

  • 2. Data: 2009-01-07 17:44:10
    Temat: Re: Lampa błyskowa do Canon 350D
    Od: "jezier" <jezier@@jezier.pl>

    > Zastanawiam sie na zakupem w przyszłości lampy błyskowej do Canona 350D.
    > Patrze na ceny, opisy i zastanawiam sie nad wyborem jednej z 3 modeli:
> [...]

    jezeli nie masz zamiaru uzywac lampy z wyzwalaczem radiowym ani nic w tym stylu
    gdzie wazna jest moc lampy, to spokojnie 430 Ci starczy.
    sugerowalbym ex2, gdyż posiada wiele udogodnien w stosunku do pierwszego modelu.
    no i skoro jest tansza od jedynki, to nad czym tu sie glowic :)

    --
    pozdrawiam,
    jezier.

  • 3. Data: 2009-01-07 18:04:19
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Biker" napisał
    > Zastanawiam sie na zakupem w przyszłości lampy błyskowej do Canona 350D.
    > Patrze na ceny, opisy i zastanawiam sie nad wyborem jednej z 3 modeli:
> [...]

    a ja mam inne pytanie: czy 430EX II może pracować jako master czy tylko jako
    slave?

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2009-01-07 18:07:35
    Od: "Biker" <b...@p...onet.pl>

    > a ja mam inne pytanie: czy 430EX II może pracować jako master czy tylko
    > jako slave?

    > Tomek

    Ma przelacznik tylko na slave wiec tylko tak. 580 moze jako master lub
    slave.

    >...no i skoro jest tansza od jedynki, to nad czym tu sie glowic :)

    Wlasnie to mnie zastanowilo dlaczego jest tansza. Skoro jest nowa i lepsza
    to powinna byc drozsza, prawda?

  • 5. Data: 2009-01-07 18:33:03
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Biker" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie to mnie zastanowilo dlaczego jest tansza. Skoro jest nowa i lepsza to
    > powinna byc drozsza, prawda?

    no przecież jest drozsza:
    http://www.ceneo.pl/categories.aspx?search=yes&categ
    oryID=0&searchText=Canon~~MSpeedlite~~M430EX&inDesc=
    False&minPrice=0&maxPrice=99999999

    a co do 430ex, to sprawdź jej dostepność ;-)))

  • 6. Data: 2009-01-07 18:42:51
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    też to śledziłem

    chyba dlatego, ze nakupili, zapasy magazynowe są, i nikt cen nie spuszcza

    Sebastian

  • 7. Data: 2009-01-07 18:44:26
    Od: "Biker" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    oryID=0&searchText=Canon~~MSpeedlite~~M430EX&inDesc=
    False&minPrice=0&maxPrice=99999999

    > a co do 430ex, to sprawdź jej dostepność ;-)))

    dlatego podalem linka rtveuroagd sie chyba walnelo ;-p

  • 8. Data: 2009-01-07 19:38:15
    Od: Aa <A...@a...pl>

    > Wlasnie to mnie zastanowilo dlaczego jest tansza. Skoro jest nowa i lepsza
    > to powinna byc drozsza, prawda?

    OT:
    dyski 2.5'' SATA są nowsze i lepsze a są tańsze od dysków ATA ;-)

    pzdr,
    Aa

  • 9. Data: 2009-01-07 20:34:34
    Od: "Biker" <b...@p...onet.pl>

    > dlatego podalem linka rtveuroagd sie chyba walnelo ;-p
    > http://www.euro.com.pl/lampy-blyskowe1,_Canon,h1.bht
    ml

    Mało tego na zdjeciach zarówno EX jak i EX II zdjecia lamp sa te same i to
    nie sa zdjecia EX II (brak II)

  • 10. Data: 2009-01-07 22:47:43
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    jezier pisze:
    > jezeli nie masz zamiaru uzywac lampy z wyzwalaczem radiowym ani nic w
    > tym stylu gdzie wazna jest moc lampy,

    Stoje przed podobnym dylematem - i strasznie sie gryze odnosnie mocy
    lampy. 430EXII powinna wystarczyc... ale to 58 kusi... ostatnio sie
    tylko roznica w cenie poglebila - calkiem niedawno 580EXII byla za
    niewiele ponad 1000zl.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW