  • Data: 2020-05-16 20:17:34
    Temat: Re: Rdzeń trójfazowy
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorki Panowie, nie znam się na tym, ale...
    od strony mechanicznej w czym w zasadzie problem?
    Formę żeby toto dało się sprasować chyba nie problem zrobić?
    Przynajmniej wydaje mi się, że na luzie bym zrobił. Materiał może i
    cudaczny zastosowali, ale jeżeli robią z takiego cokolwiek, to znaczy że
    jest dostępny, więc w zasadzie kwestia tylko jego ilości. Wypala się
    toto jakoś inaczej niż mniejsze?

    Tak jak mówiłem, nie znam się, ale uzyskanie takiego kształtu, to jakieś
    10 minut rysowania w CAD (nie projektowania, rysowania), 10-15 minut w
    CAM, a później w zależności od materiału i potrzebnej jakości
    ścian/wymiarów od 30 minut (alu, do ... nie wiem z czego się takie formy
    robi, z NC6 pewnie w 2-3h do zrobienia.
    W czym problem oświećcie mnie proszę.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. frezowanie słabo widzę, ferryt twardy i kruchy, bardziej bym
    szlifowanie obstawiał, ale to okropnie czasochłonne by było.