  • 21. Data: 2012-06-30 06:12:14
    Temat: Re: Najdłuższa antena CB
    Od: "Michal \"chomiq\" Lasota" <m...@N...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 29 czerwca 2012 (00:24:30) napisano:

    > Widzieli?cie kiedy? co? takiego? Antena miała ze 2 metry a może więcej. Bo
    > mam antenę 160cm i tak w oczy się nie rzuca:)
    > http://arbiter.pl/zdjecie/18504.Najdluzsza.Antena.CB

    Na zdjeciu Lemm AT 2001 Turbo
    Jesli dobre pamietam to ma to 198 cm
    W sumie na te pare lat jak z nia jezdze to tylko raz o cos zawadzilem.

    W trasie ok - daje sie z tym jezdzic, na miasto - nie ma sensu.

    --
    Pozdrowienia,
    Michal "chomiq" Lasota

  • 22. Data: 2012-06-30 06:13:50
    Temat: Re[2]: Najdłuższa antena CB
    Od: "Michal \"chomiq\" Lasota" <m...@N...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 30 czerwca 2012 (06:12:14) napisano:

    http://img.zyy.pl/images/37195782408850744030.jpg
    I jeszcze samo zdjecie.

    --
    Pozdrowienia,
    Michal "chomiq" Lasota

  • 23. Data: 2012-06-30 06:36:57
    Temat: Re: Najd?u?sza antena CB
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-29 21:28, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > W IE.
    > W OE masz ISO.

    Może w W7, bo w XP domyślny jest Windows-1250.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 24. Data: 2012-06-30 07:58:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Może w W7, bo w XP domyślny jest Windows-1250.

    To chyba zależy od wersji OE, a nie Windowsa.
    W Windows 7 zresztą nie ma OE, tylko Live Poczta czy jak ten badziew zwią.

  • 25. Data: 2012-07-01 00:08:53
    Temat: Re: Re[2]: Najdłuższa antena CB
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Michal "chomiq" Lasota" <m...@N...pl>
    napisał w

    > Na zdjeciu Lemm AT 2001 Turbo
    > http://img.zyy.pl/images/37195782408850744030.jpg

    no nie do końca te anteny wyglądają na takie same. Są zupełnie inne - byc
    moze długość je łączy

  • 26. Data: 2012-07-01 10:45:48
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 29 Jun 2012 00:54:28 +0200, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:

    >pozostając w temacie anten - obecnie mam taki patent (krótka antena)
    >http://arbiter.pl/zdjecie/18506.Krotka.Antena.CB

    Ja mam podstawę magnesową i dwa baty. Jeden ML145 (poza miasto), drugi
    to Delta 875 (jakaś podróba Presidenta, na miasto). ML145 postawiony
    na klapie bagażnika zapierdziela po wszystkich instalacjach na
    parkingu w Leklerku na Ursynowie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2012-07-03 13:01:37
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    Ja stawiam samochód na parkingu zewnętrznym i mieszczę się z LAMM AT1700 :)