    From: "frank drebin" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Re: Prośba o poradę. Zakup aparatu (mały+fotki+f ilmy)
    Date: Tue, 6 Jan 2009 16:55:05 +0100

    Dariusz Zygmunt wrote:

    > Trochę martwi mnie brak w dyskusji opinii negatywnych, choćby od
    > posiadaczy innych aparatów, typu "a mój też to ma a nawet więcej" ;-)

    Mnie akurat nie martwi ;-)
    Najbardziej przeszkadzają mi opinie "na gorąco", typu "mam aparat od 3
    dni..."
    Na szczęście ten model jest od roku na rynku i negów brak. No i 2 letnia
    gwarancja to też plus.

    > Wg. danych z instrukcji bateria na jednym załadowaniu wytrzymuje 200
    > zdjęć, opisany sposób testowania wydaje mi się sensowny, takie
    > "pstrykanie na spacerze" ;-) ale szczegółów w tej chwili nie podam,
    > wydaje mi się, że jest też podana wytrzymałość baterii przy
    > filmowaniu.

    Są na allegro, źle szukałem
    http://www.allegro.pl/search.php?string=SLB-0837%28B
    %29&category=53192&order=p
    cena od 15 zł. O dziwo sprzedawca ma dobre opinie, no i parametry takie
    jakieś rzeczywiste (800 mA a nie 2900). Kupię na zapas.
    Mój A75 ma 4 paluchy i poweru mu nigdy nie zabrakło.
    Ale jak widzę znajomych, co w połowie zabawy ładują aparaty to żal.

    > Można go używać w dodatnich temperaturach - zakładam że chodzi raczej
    > o temperaturę aparatu niż otoczenia {no, ale obudowa z aluminium}, w
    > każdym razie jest uwaga że bateria schłodzona ma niższą pojemność
    > niż ciepła.

    pażywiom uwidim ;-) kak mawiają nasi przyjaciele.

    Dzięki za poradę.
    Wezmę ten aparat na 100% jeszcze dziś (srebrny)
    http://accord-foto.pl/?zobacz=1655
    Na starcie skreśliłem inne aparaty niż canon, sony, panasonic i olympusa, a
    sam mam komórkę samsunga (1,5 roku) i jestem z niej b.zadowolony.

    Wiedziałem, że grupa pomoże :-)