    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Date: Tue, 23 Aug 2016 12:46:33 +0200

    No i znów musiałem przenieść odpowiedź do wątka obok, bo Chmurce wyszło, że
    chyba za głęboko.
    ------------

    Użytkownik "bat" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > Powiem Ci, że nikt za darmo nie przeszkoli Cię abyś zrobił bibliotekę
    > dla programistów z jakimś ciekawym i łatwym API.

    Jestem przeciwnikiem wszelkich szkoleń, kursów itp.
    Uważam, że człowiek znacznie szybciej uczy się sam.
    Trzeba jedynie wiedzieć czego się uczyć i od czego zacząć.
    Właśnie wpadłem na, to, że może warto opanować C# i (przy Waszej pomocy)
    ustalam, czy aby na pewno.
    Jeśli przy okazji dowiem się od czego zacząć to fajnie, a jak nie to
    poszukam.

    > Trzeba zacząć od komputera z Windows 10. Trzeba w umiejętny sposób
    > zainstalować środowisko i wszystko skonfigurować, włącznie z odsyfieniem
    > windows.

    Jestem dziwny i wolę uczyć się z tekstu pisanego niż metodą prób i błędów.
    Może to konsekwencja tego jak trzeba było się uczyć, gdy ja byłem na
    studiach. Jak już wspominałem jedno uruchomienie programu zajmowało kilka
    dni. Program trzeba było zakodować na kartach perforowanych. Zestaw kart
    trzeba było zanieść do ośrodka obliczeniowego i za kilka dni odebrać wynik.
    Metoda prób i błędów słabo się sprawdzała (szczególnie, że nie miało się
    dostępu do debuggera). Lepiej było dokładnie rozumieć, co się robi i po
    prostu nie popełniać błędów. Oczywiście programy "na zaliczenie" to nie były
    duże programy.
    Dlatego przez dość długi czas nie muszę mieć kompilatora aby uczyć się
    jakiegoś języka.

    > Ktoś Ci musi napisać bibliotekę i udzielić korepetycji z programowania
    > pod windows. Co najmniej kilkadziesiąt godzin szkolenia przez Skype i
    > TeamViewer. Myślę, że miesiąc co dziennie nie wystarczy.

    Szczególnie, że ja nie mam czasu codzienne. Takimi tematami zajmuję się z
    doskoku w tzw. wolnych chwilach.

    > Razem z nauczycielem napiszecie ze 2-3 programy okienkowe a później
    > część funkcji tych programów wywalicie do biblioteki i może zrozumiesz o
    > co chodzi.

    Aby zrozumieć, o co chodzi potrzebuję znaleźć jakąś jedną, dobrze opisaną
    bibliotekę z kodami źródłowymi.
    Może ktoś wie gdzie coś takiego na mnie czeka?
    P.G.