  • Data: 2023-04-24 23:37:50
    Temat: Re: Redmi Note 12 Pro 5G
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Apr 2023 21:31:24 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > Aaaa bo od tego zacząłem!
    > Zapomniałem też o notorycznym wypalaniu ekranu OLED :]
    >
    > Tak, wiem, napiszesz że Ci nie wypala. To zacznij w końcu używać
    > smartfona nie tylko do rozmów. Ja zacząłem sobie pykać w grę 'Ingress'
    > gdzie podczas jazdy autem mam statyczny obraz z gry (Pokemony podobnie
    > ale nie gram w Pokemony). Po roku zdecydowanie mnie to wkurwiało, te
    > ślady. Jakie? Takie:
    > https://www.tabletowo.pl/wypalony-amoled-samsung-rek
    lamacja-serwis/

    > https://youtu.be/4mWROn9L_L8

    Zgadłeś ;)
    Nie zauwaĹźam widocznych zmian.
    Aż sobie uruchomiłem *#0*# i wyświetliłem po kolei dostępne kolory.
    Brak zafarbĂłw.

    Ale smartfona dużo nie używam - Messenger i SMS-y najczęściej z kompa, bo
    mi wygodniej. Oczywiście jak siedzę przy kompie i cośrobię.
    Ampere pokazuje mi w ostatnich 7 dniach od około 3 do 6 godzin dziennie
    włączonego ekranu.Z tego najwięcej eReader Prestigio.
    Z tym, że ostatni tydzień to mało gadałem i prawie nie jeździłem po
    klientach, więc Yanosik nie miał się jak wykazać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam