  • Data: 2023-04-25 00:17:17
    Temat: Re: Redmi Note 12 Pro 5G
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2023 o 23:37, Adam pisze:

    [...]
> [...]
    lamacja-serwis/

    > Zgadłeś ;)

    Nie, zauważyłem z opisu/doświadczenie :)

    > Nie zauważam widocznych zmian.
    > Aż sobie uruchomiłem *#0*# i wyświetliłem po kolei dostępne kolory.
    > Brak zafarbów.
    >
    > Ale smartfona dużo nie używam - Messenger i SMS-y najczęściej z kompa, bo
    > mi wygodniej. Oczywiście jak siedzę przy kompie i cośrobię.
    > Ampere pokazuje mi w ostatnich 7 dniach od około 3 do 6 godzin dziennie
    > włączonego ekranu.Z tego najwięcej eReader Prestigio.
    > Z tym, że ostatni tydzień to mało gadałem i prawie nie jeździłem po
    > klientach, więc Yanosik nie miał się jak wykazać.

    Heh. Jeszcze jedno :D jak miałem Szajsungi to 20 sek trwało świecenie
    ekranu. Krótka bateria nie pozwalała na wincyj :D...nawet funkcja
    "always display" miała ograniczenia.

    Teraz jestem KRÓL! Mam CAŁĄ minutę i 3 dni do ładowania :D Ostatnio
    nawet włączyłem sobie, że jeśli przychodzą jakiekolwiek powiadomienia to
    mi się tekst wyświetla/rozświetla samoczynnie. Mniam :)

    BTW, nadal gram w Ingress ale producent gry dodał 'autowygaszanie' więc
    nie drenuję ekranu, kiedy telefon jest podłączony do ładowarki i mógłby
    wyświetlać non/stop. Oppo mam pół roku więc trudno określić jak się
    wypala, zobaczę za 2 lata. Obecnie nie ma nawet ryski/punktu.

    Co ciekawe. Jak go kupowałem, to był dostępny model z tylną klapką w
    kolorze ORANGE + etui przeźroczyste... miałem mieszane uczucia...ale jak
    sobie przypomniałem, że Szajsung, czarny z tyłu przestawał mi ładować za
    szybą auta w słoneczny dzień i wyświetlał komunikat o nagrzanej baterii
    to zrozumiałem zamysł producenta Oppo, dlaczego kolor orange jest z tyłu
    telefonu :] Teraz już mi kolor nie przeszkadza :)

    https://prod-api.mediaexpert.pl/api/images/gallery_5
    00_500/thumbnails/images/36/3659228/Smartfon-OPPO-Re
    no-7-8-128GB-Pomaranczowy-front-tyl.jpg
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>