  • Data: 2017-11-28 18:53:45
    Temat: Re: Reflow - wolniejsze czasy
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Masz link do takiego wiatraczka? Na jakie napięcie jest?
    >
    > Chciałbym wiatraczek na 5V, bo zamierzam zasilać sterownik z USB, ale jak
    > się nie da, to na 230V i włączać go triakiem, tak jak piecyk.

    Na Allegro są oryginalne do termoobiegu - jeśli na wymiar wyjdzie, to
    zakładam że wystarczy zrobić w tylnej blasze dwa otwory na śruby, jeden na
    ośkę i wentylator wrzucić do środka, a silnik na zewnątrz... może blacha
    to utrzyma.

    Ok, to termoobieg, a co jeśli chcę także przyspieszyć chłodzenie? Zostawić
    ten wentylator włączony, dorobić jakiś drugi, który będzie mi zasysał
    powietrze z zewnątrz? Czy po prostu zrobić piszczyk i otworzyć drzwiczki,
    a wentylator od termoobiegu schłodzi...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]