  • Data: 2016-07-27 02:50:14
    Temat: Re: Rejestracja auta, CNG
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > przeciez musisz przeglad zrobic przed rejestracją - wiec bedziesz mial
    > wbity. na zaswiadczeniu z przegladu ci na dole wpisza ze pojazd
    > przystosowany do zasilania lpg co tez kobitka w wydziale komunikacji
    > przepisze do dr
    >
    > chyba ze chciales najpierw rejestrowac a potem robic lpg co jest bez
    > sensu imo jak juz robisz od razu

    Ale własnie to mi podpowiadał kolega ktoremu odpowiadałem na posta.
    Zrobienie przeglądu przed instalacją LPG, zeby zaoszczedzic na koszcie
    przeglądu...

    Pomijam ze to niewykonalne, bo CNG demontuja mi ludzie ktorzy zakładają
    LPG, a jakbym pojechał na przegląd z CNG to znowu byłyby potrzebne
    dokumenty od CNG a tych nie posiadam :)

    Czeski film by sie z tego zrobił za 50zł...