  • 11. Data: 2016-04-15 18:03:18
    Temat: Re: Rejestracja uszkodzonego samochodu
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ta dyskusja przypomniała mi inną, też ciekawą
    > http://www.racingforum.pl/Legalizacja-klatki-w-prakt
    yce-t133598.html

    o tamta zdecydowanie ciekawsza... ręce opadają

  • 12. Data: 2016-04-15 18:10:45
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-04-14 o 15:23, WS pisze:

    > Jeszcze pozostaja jakies POPiSowe numery typu przeglad bez samochodu... ;)

    no i generalnie chce uniknac takiej zabawy........
    absurd...

  • 13. Data: 2016-04-15 19:10:24
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 2016-04-15 o 08:19, Chris pisze:

    > Ale przy zabytkowym to masz jeszcze tonę innych papierów w tym oględzin
    > pojazdu czy na pewno zabytek więc niezłą lewiznę musiałeś zrobić :)

    Kupiłem go z normalną rejestracją i tak go chciałem zarejestrować, bo
    jest zdekompletowany i opcja uznania za zabytek przez konserwatora jest
    nierealna.
    Kolejny absurd - muszę płacić OC za zestaw części. No cóż. Tu nie może
    być normalnie. Taka karma.

    --
    Hinek

  • 14. Data: 2016-04-15 19:33:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co Ci dowod rejestracyjny na samochod ktory bedzie rok stal?. Idziesz z wymaganymi
    dokumentami i dalej urzad sie buja. Moga tablic nie wydac na przyklad ale numer
    rejestracyjny jesli sie zmienia musza nadac bo potrzebny do ubezpieczenia. A jak
    pietrza problemy to sad administracyjny.

  • 15. Data: 2016-04-15 20:44:55
    Od: Hinek <h...@f...pl>

> [...]
    > tablic nie wydac na przyklad ale numer rejestracyjny jesli sie zmienia
    > musza nadac bo potrzebny do ubezpieczenia. A jak pietrza problemy to sad

    Urząd się nie buja. Ty się bujasz. Do ubezpieczenia nie potrzebujesz
    nowego numeru rejestracyjnego. Ubezpieczasz na stary. W Sądzie dowiesz
    się, że aby zarejestrować musisz mieć przegląd bo takie prawo...

    --
    Hinek

  • 16. Data: 2016-04-15 21:30:22
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-04-14 13:11, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    > jakby tak było to bym głupich pytań nie zadawał:)
    >
    > sznurki:
    > cytat: Dowód rejestracyjny pojazdu z aktualnym terminem badania
    > technicznego.
    > to z aktalnym to pogrubione nawet:)
    > http://www.um.warszawa.pl/zalatw-sprawe-w-urzedzie/s
    prawa-w-urzedzie/rejestracja-pojazdu-u-ywanego-zakup
    ionego-w-polsce

    Wygląda na dobry temat na długą dyskusję dla prawników. Ustawa mówi tak:

    #v+
    Art. 72. 1. Rejestracji dokonuje się na podstawie:
    4) zaświadczenia o pozytywnym wyniku badania technicznego pojazdu,
    jeżeli jest wymagane albo dowodu rejestracyjnego pojazdu lub innego
    dokumentu wydanego przez właściwy organ państwa członkowskiego,
    potwierdzającego wykonanie oraz termin ważności badania technicznego;
    #v-

  • 17. Data: 2016-04-15 22:09:01
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 15 kwietnia 2016 20:45:03 UTC+2 użytkownik Hinek napisał:
    > Urząd się nie buja. Ty się bujasz. Do ubezpieczenia nie potrzebujesz
    > nowego numeru rejestracyjnego. Ubezpieczasz na stary. W Sądzie dowiesz
    > się, że aby zarejestrować musisz mieć przegląd bo takie prawo...

    To może RPO? Albo ETS nawet? ;)

    --
    bajcik

  • 18. Data: 2016-04-15 23:04:10
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, April 14, 2016 at 7:55:02 PM UTC+3, LEPEK wrote:

    > Bez przeglądu można zarejestrować na tymczasowe (czerwone znaki), ale to
    > tylko na 30 dni (+14 przedłużenie)...

    To moze jest jakas sensowna opcja... te 30 (+15) dni to mozna jezdzic bez przegladu,
    ale jak stoi nieuzywany, to kogo to obchodzi? Dowod jest, zarejestrowany jest... A
    raczej taniej wyjdzie niz przeglad (zwlaszcza lewy).

    WS

  • 19. Data: 2016-04-16 01:00:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Apr 2016 19:30:22 +0000 (UTC), Przyjazny

> [...]

    tak:
    > #v+
    > Art. 72. 1. Rejestracji dokonuje się na podstawie:

    Ale wymagane przez kogo? To jest odwołanie do innego przepisu
    określającego co jest wymagane?

    --
    Marek

  • 20. Data: 2016-04-17 13:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > ale jaki problem? idziesz i przerejstrowywujesz.
    > Masz mieć OC. Ważnego przeglądu nie musisz

    Jak pojechałem ostatnio zarejestrowac samochód i nie miałem waznego
    przeglądu to mnie odesłali wiec...