  • Data: 2018-10-22 09:14:13
    Temat: Re: Rejestrator z kamerkami z POE?
    Od: BQB <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.10.2018 o 17:40, Kris pisze:
> [...]
    switch, zasilacz, łączysz wszytko wyżej pokazanymi kablami

    > I co takiego strasznego Twoim zdaniem to spowoduje?
    > Jak juz podejdą pod jedną kamerę i dobiora się do skretki to niewyłączone zasilanie
    w pozostałych kamerach niewiele pomoże
    > A jakby co to nagrani jak podchodżą i tak będą
    > PS
    > A przy POE zwarcie zasilania w dowolnej skretce nie uwali pozostałych kamer?

    Jak jest zasilanie w standardzie 802.3af lub 802.3at, to nie, ale te
    przejściówki, które zaproponowałeś tego nie dają - to jest pasywne POE,
    a 802.3af jest aktywne i tam idzie nie 12, a 48V. Nie wiem, czy kamery
    na 802.3af zadziałają na pasywnym POE. Poza tym na większej odległości z
    tych 12V, to się 8V może zrobić albo i mniej, zależy ile prądu pobiera
    kamera, zwłaszcza w nocy, jak podświetlenie ma zasilanie.