  • Data: 2018-10-22 09:22:53
    Temat: Re: Rejestrator z kamerkami z POE?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 października 2018 09:14:16 UTC+2 użytkownik BQB napisał:
> [...]
    switch, zasilacz, łączysz wszytko wyżej pokazanymi kablami

    zasilanie w pozostałych kamerach niewiele pomoże

    > Jak jest zasilanie w standardzie 802.3af lub 802.3at, to nie, ale te
    > przejściówki, które zaproponowałeś tego nie dają - to jest pasywne POE,
    > a 802.3af jest aktywne i tam idzie nie 12, a 48V. Nie wiem, czy kamery
    > na 802.3af zadziałają na pasywnym POE. Poza tym na większej odległości z
    > tych 12V, to się 8V może zrobić albo i mniej, zależy ile prądu pobiera
    > kamera, zwłaszcza w nocy, jak podświetlenie ma zasilanie.

    U mnie najdłuższy odcinek od routera i zasilacza do kamery ma 35metrów. Kamera działa
    bez problemu aczkolwiek z zaciskaniem końcówek miałem więcej zabawy jak przy
    krótszych odcinkach, Przy tym 35 metrowym ze 3 razy zaciskanie wtyczek rj45 musiałem
    robić. Znaczy musiały być zaciśnięte dokładniej jak te na krótszych kablach. Może to
    wina narzędzie bo zaciskarkę mam jakąś tanią 10lat temu kupną za kilkanaście zł
    Coś podobnego do tej https://www.google.pl/search?q=zaciskarka+rj45&rlz=1
    C1GCEU_plPL819PL819&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0a
    hUKEwifnd_RwZneAhUGuIsKHS-2Ci0Q_AUIDigB&biw=1024&bih
    =730#imgrc=-VBoj5GGgmSDPM:

    I nie był problem z zasilaniem bo mierzyłem miernikiem to napięcie było ale raczej
    coś z przekazywaniem obrazu
    Ale zrobione i od wiosny działa. Kamery z Chin FHD z podświetleniem IR