  • Data: 2015-03-19 14:32:09
    Temat: Re: Resetowanie twarde wyświetlacza
    Od: "Robbo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    O ile dobrze pamiętam, to kiedyś sundayman pisał, że RST nie wystarcza.
    Wyświetlacz potrafi się tak zawiesić, że RST nie zadziała ani nie da się
    programowo sprawdzić, czy wisi, czy nie. Odcinanie zasilania to miało być
    jedyne dobre rozwiązanie. W tej chwili podpiąłem zasilanie logiki
    wyświetlacza pod nogę procka poprzez dławik. Mam nadzieję, że to się
    sprawdzi. Wysłałem do płytkarni pliki do wykonania prototypu.

    R.