  • Data: 2019-09-11 14:58:50
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Sep 2019 14:42:48 +0200, J.F. wrote:
    > Hm ... pamiec mi nie siega, ale MP3 wymagalo Pentium ?

    Pentium to niekoniecznie, ale co najmniej *mocnego* 486 (DX4, 90 MHz+).

    > ha https://www.vogons.org/viewtopic.php?f=46&t=40654
    >
    > Z jednej strony mozna wyczytac:
    > "Set Decoder Mode: i486"

    No tak, inny zestaw instrukcji. Ale to ma sens tylko jeśli ma się
    jakiegoś naprawdę "bogatego" 486 właśnie. Mój DX2 ze swoimi 66 MHz
    odpadał w przedbiegach, jeśli chodzi o grajkowanie MP3. Ale po prawdzie
    to całe MP3 było wtedy ewenementem - mało tego było, a w domu raczej
    kaset się jeszcze słuchało. No i na moim HDD 100 MB i tak wiele tego MP3
    bym nie upakował. Prawdziwa "muzyka z komputera" to były najróżniejsze
    MODy (i inne XMy czy ITy) scenowe. Inne czasy... #kiedyśbyłolepiej :)

    Mateusz