  • Data: 2019-09-11 16:37:55
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

    > bym nie upakował. Prawdziwa "muzyka z komputera" to były najróżniejsze
    > MODy (i inne XMy czy ITy) scenowe. Inne czasy... #kiedyśbyłolepiej :)

    Zdecydowanie :)

    A kojarzycie format CMF (Creative Music File)? To takie midi, tylko inne
    :) Naglowek zaczynal sie od CTMF.

    Szukalem jakis czas temu czegos o tym w sieci, ale jakby... umarlo,
    wyparlo sie z pamieci zbiorowej.

    A FT2 nadal uzywam (do tworzenia, odtwarzam mikmodem), jak mnie najdzie
    wena.

    Jakis czas temu skombinowalem sobie klawiature midi, Behringer costam.
    Podlaczylem do komputera (Linux), udaje mi sie odczytac zdarzenia midi i
    klawiatura wydaje sie dzialac, ale... sa w ogole jakies wspolczesne
    sekwencery, zeby cos na tym zagrac i nagrac? :)

    Lub niewspolczesne, jesli da sie odpalic na dosboksie...