  • Data: 2019-09-13 23:59:25
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> wrote:

    > Na Notepada++ to się już chyba nie załapałem.

    Ja załapałem w pracy (w domu już od dawna używałem Linuksa, w pracy wtedy
    Windowsa) i przekonałem się do niego.

    > Odkąd pierwszy raz skorzystałem z Vima nie jestem w stanie pracować w
    > innym edytorze. Magia.

    Tak... vim ma potencjał, chociaż ja z uporem maniaka używam nano. Trzeba
    będzie w końcu wyjść ze strefy komfortu, bo wiem, że nie ma porównania.

    > Ale jest tak, jak napisałeś: kwestia przyzwyczajenia. Z wiekiem zresztą
    > coraz trudniej jest je zmienić.

    Pytanie też, czy jest potrzeba. Ja od lat piszę na newsy z tina, maile
    czytam pine (a później alpine), PCB projektuję w autotrax-ie (choć
    schematy w Eagle)... muzykę tworzę w FT2 :) Zatrzymałem się, ale mi z tym
    dobrze, bo dobrze znam te programy i nie wydaje mi się, żebym potrzebował
    czegoś więcej.

    Tylko do IDE się przekonałem. Odkąd zainstalowałem Eclipse nie wiem, jak
    mogłem tyle kodu napisać w zwykłym Notepad++ i nano.