  • Data: 2019-09-16 07:45:23
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.09.2019 16:37, Queequeg wrote:

    > Ech, takich retro mam trzy wielkie szuflady i jeszcze parę pudeł w piwnicy
    > :) Wyrzucić szkoda, do muzeum się nie nadają bo pewnie mają takich płyt i
    > kart na pęczki, a użyć już na pewno nigdy nie użyję.

    Na szczęśćcie mam warunki, żeby bezpiecznie zmagazynować trochę sprzętu
    o nostalgicznej wartości. ;) Zresztą ostatnio zauważyłem, że to co
    jeszcze kilka lat temu było "złomem" dzisiaj nabiera powoli wartości
    kolekcjonerskiej. Atari Portfolio albo wczesne Handheldy na Windowsie CE
    jakiś czas temu można było nabyć na Allegro za grosze. Dzisiaj pojawiają
    się rzadko i osiągają ceny liczone w setkach złotych. To samo z
    laptopami z lat dziewięćdziesiątych. O komputerach ośmiobitowych nawet
    nie wspomnę. Commodore albo małe Atari można jeszcze kupić za rozsądną
    cenę, ale już taki Amstrad CPC potrafi swoje kosztować. ;)