    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    <ql9vkp$6v4$1@dont-email.me> <6937153083$20190911100203@squadack.com>
    <qlb72i$64e$1@dont-email.me>
    <5d853798$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <qm4ljv$2bo$1@dont-email.me> <6gmmsjzzjmcn.1hip07ox2bthu$.dlg@40tude.net>
    <qm4ojh$hge$1@dont-email.me> <5d8699e3$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <qm7cc4$qq3$1@dont-email.me> <5d87399d$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <qm7k5a$2st$1@dont-email.me> <5d87647c$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <qm7ptd$207$1@dont-email.me> <5d87ac1a$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <qm8bs2$e4s$1@dont-email.me> <5d87c038$0$6450$426a34cc@news.free.fr>
    <qm8fs1$86g$1@dont-email.me> <5d87ca7c$0$3384$426a74cc@news.free.fr>
    <5d88cf48$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d88d98b$0$20324$426a34cc@news.free.fr>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <5d890ebe$0$3375$426a74cc@news.free.fr>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <5d89e43d$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 24 Sep 2019 11:53:28 GMT

    Jest Tue, 24 Sep 2019 11:36:29 +0200, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof Gajdemski" napisał w wiadomości grup
    g.pl...
    rukcja-obslugi-i7182499049.html
    > Zestaw jak zestaw - ale instrukcja faktycznie byla i Basic byl tam
    > opisany.

    Coś tam było opisane w wersji angielskiej. Kompletnie nie zapadło
    w pamięć, więc wydaje się, że i tak tyle co nic.

    > W 1991 co prawda juz nie potrzebna, bo wystarczy opisac ktore
    > przyciski przy wlaczeniu wcisnac, basic niepotrzebny :-)

    Jak ktoś był zielony to jednak zaczynał od wbudowanego interpretera. Ale
    faktycznie, jak się chciało ,,poważnie" pisać w BASICu na Atari, to się
    używało dużo fajniejszego Turbo Basic XL i było to standardem już pod
    koniec lat .80.

    > A potem przychodzil klient do sklepu i awanture robil, bo kupil peceta
    > i nie dostal instrukcji :)

    Ponoć były i takie przypadki. Jeśli teraz nie kłamię (tyle lat...), to
    facet Wawie, od którego kupowałem pierwszego składaka strasznie się
    asekurował, naciskając, że to składak i że papierów do niego nie ma
    i nie będzie (była jakaś dyskietka ze sterownikami do grafiki i tyle),
    ale za to wgrany DOS i NC. Wiadomo, że rodzice sponsorują i mogą się
    awanturować. :) Zresztą nie oszukujmy się: Atari zapakowane w piękne
    pudełko, kabelki ładnie poskładane, styropianik, folijki. Klasa.
    A blaszak niemal w worku przywieziony. A tyle pieniędzy! :)

    k.