  • Data: 2009-02-09 00:07:44
    Temat: Re: Rezygnacja z TPSA ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hanka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:54c3.00000090.498f46bf@newsgate.onet.pl...

    > podobne decyzje (mam 3 komory w domu)? Czy jest sens trzymać stacjonarny i
    > ew.
    > co mogę stracić, bo może o czymśsnie wiem. Pozdrowionka

    Mozesz stracic dzwoniacych - na komorke jest drozej - i to takze z komorki,
    nie wszyscy bowiem Twoi znajomi pewnie maja telefony w tej samej sieci, co
    Ty.

    Rad na to jest kilka:

    1. Nie rezygnowac z TPSA
    albo
    2. Zalozyc dobrego VOiPa z numerem (+bramka, ew. router)
    albo
    3. Era domowa/firmowa lub Era Numer Stacjonarny - to jesli te 3 omorki masz
    w Erze.

    Pozdrawiam
    SDD