  • 1. Data: 2009-02-08 20:55:27
    Temat: Rezygnacja z TPSA ?
    Od: "Hanka" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich.
    Rozwazam rezygnacje z tel stacj. TPSA, bo zniesli pakiet
    socjalny, a zawieszenie ok. 25 PLN/mc. Czy mieliście
    podobne decyzje (mam 3 komory w domu)? Czy jest sens trzymać stacjonarny i ew.
    co mogę stracić, bo może o czymśsnie wiem. Pozdrowionka

  • 2. Data: 2009-02-08 21:44:25
    Temat: Re: Rezygnacja z TPSA ?
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 08 Feb 2009 21:55:27 +0100, "Hanka" <m...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >podobne decyzje (mam 3 komory w domu)? Czy jest sens trzymać stacjonarny i ew.
    >co mogę stracić, bo może o czymśsnie wiem. Pozdrowionka

    a dostep do Internetu to skad masz?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2009-02-08 22:00:05
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Dnia 08-02-2009 o 21:55:27 Hanka <m...@o...pl> napisał(a):

    > bo zniesli pakiet
    > socjalny, a zawieszenie ok. 25 PLN/mc.

    Znieśli bo znieśli, ale nikomu nie zabrali tego pakietu kiedy już z niego
    korzystał.

    > Czy jest sens trzymać stacjonarny

    Jeśli nie spodziewasz się potrzeby posiadania dostępu do Internetu
    opartego na kablu tp, czyli innymi słowy masz stabilny dostęp od operatora
    niezależnego od tp - to można powiedzieć że sens trzymania stacjonarnego
    jest niewielki. Poza komórkami możesz sobie założyć stacjonarny voip.
    Do voip-a potrzebny jest tylko stabilny dostęp do Internetu; z krótkimi
    opóźnieniami.

    > i ew.
    > co mogę stracić

    Zależy co kto lubi. Ja np. nie lubię rozmawiać z komórki w domu; głównie
    z tej przyczyny że do stacji bazowych mam ok. 3km, gęstą zabudowę okolicy,
    połączenia bywają niestabilne włącznie z zrywanymi. Dla większej pewności
    połączeń - wolę telefonować ze stacjonarnego VOIP-a.
    A jeśli potrzebuję w 100% niezawodnego (i najlepszego w sumie jakościowo)
    połączenia to wtedy tp stacjonarka - ale unikam takich połączeń bo na
    socjalnym są kosztowne.

    --
    B.G

  • 4. Data: 2009-02-09 00:07:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Hanka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > podobne decyzje (mam 3 komory w domu)? Czy jest sens trzymać stacjonarny i
    > ew.
    > co mogę stracić, bo może o czymśsnie wiem. Pozdrowionka

    Mozesz stracic dzwoniacych - na komorke jest drozej - i to takze z komorki,
    nie wszyscy bowiem Twoi znajomi pewnie maja telefony w tej samej sieci, co
    Ty.

    Rad na to jest kilka:

    1. Nie rezygnowac z TPSA
    albo
    2. Zalozyc dobrego VOiPa z numerem (+bramka, ew. router)
    albo
    3. Era domowa/firmowa lub Era Numer Stacjonarny - to jesli te 3 omorki masz
    w Erze.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-02-10 09:48:42
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Mozesz stracic dzwoniacych - na komorke jest drozej - i to takze z
    > komorki, nie wszyscy bowiem Twoi znajomi pewnie maja telefony w tej samej
    > sieci, co Ty.
    Mówisz to w imieniu nastolatków których nie stać na rozmowe jak im rodzice
    nie doładują konta? Ja w domu stacjonarnego nawet nie odbieram jak dzwoni, a
    nie mam telefonu pod ręką i musze po niego wstać. Jak ktoś chce zadzwoni na
    komórke, zawsze przecież moge nie być w domu jak nie odbieram. :))

  • 6. Data: 2009-02-10 10:13:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czasem jest sporo spraw do załatwienia przez telefon, ale długimi rozmowami, lub masz
    jakąś wybitną gadułę w rodzinie, albo dzwoni do Ciebie rodzina z zagranicy,
    stacjonarny prefiks to jednak mocno tańsze, a bywa wręcz "darmowe" rozmowy.

    A nawet płacić to lepiej 11 gr./min niż 60 gr./min
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-02-10 10:14:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    666 pisze:
> [...]
    stacjonarny prefiks to jednak mocno tańsze, a bywa wręcz "darmowe" rozmowy.

    Ale to nie jest argument, aby mieć telefon w TP. Do tego wystarczy
    jakiś groszowy voip.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-02-10 10:19:48
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ależ oczywiście, mam na mysli prefiks stacjonarny.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-02-10 11:44:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ale to nie jest argument, aby mieć telefon w TP. Do tego wystarczy jakiś
    > groszowy voip.

    O tym pisalem.
    Albo - jesli komorke masz w Erze - usluga Era Numer Stacjonarny

    Pozdrawiam
    SDD