  • Data: 2016-08-24 22:37:10
    Temat: Re: Roaming DATA NO LIMIT w T-Mobile
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 24 Aug 2016 21:18:52 +0200, w <npkrv1$f5v$1@node1.news.atman.pl>, KOMTUR
    <k...@o...pl> napisał(-a):

    > Juz nawet przesłanie maleńkiego zdjecia mailem ot takiego 300KB to u
    > Ciebie 30s z górką gdzie na LTE to ułamek sekundy.
    > A fotki z komórki to w megabajty idą.

    Ale po co mam wysyłać zdjęcia z komórki, skoro mam aparat? :)
    Poza tym jeżeli już raz na ruski rok coś wysyłam, to daję Send i chowam telefon
    do kieszeni. U mnie wysyła się samo, nie muszę patrzeć na telefon :)

    > Otwarcie strony głównej WP to około 1MB czyli 100s.

    Używam miniOpery.

    > Na EDGE nigdy nie otworzyłem strony, cierpliwości nie mam :)
    > Nie wspominając o fejsie :)

    Mam jakiegoś Facebooka Lite, działa bardzo szybko. Więcej nie powiem, bo jest
    nieaktywny :)