  • Data: 2016-06-28 15:07:06
    Temat: Re: Router/modem GSM, moze to rozwiaze problem
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-27 o 13:34, atm pisze:

> [...]
    tml

    > Wiesz, ja oczywiscie bym doplacil, ale to nie moje pieniadze a osoba
    > ktora bedzie korzystala z tego jest i tak dosc stacjonarna. W 95% nie
    > odczuje zapewne roznicy.

    To zrezygnuj z GSM a stacjonarnie używaj WiFi.
    Na pozostałe 5% jakiś modem 3G na USB, koszt koło 50zł.
    Tylko ma w opisie mieć też współpracę z androidem.

    Jakiś rok temu kupiłem w podobnej kwocie NTT97 (9,7 cala),
    ekran coś koło dwu tysięcy na póltora tysiąca pikseli, 2GB pamięci
    i 16 GB niby dysku, można jeszcze dołożyć kartę mikroSD.
    Do użytku głownie w domowym fotelu jak najbardziej polecam.