eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRower <> Garaż <> Samochód › Re: Rower <> Garaż <> Samochód
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <e...@g...com>
    <ngkmoe$jr9$4@node1.news.atman.pl> <ngsig6$npu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: Rower <> Garaż <> Samochód
    Date: Wed, 11 May 2016 13:30:14 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160510-2, 10.05.2016), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 42
    Message-ID: <573317ac$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-129-155.play-internet.pl
    X-Trace: 1462966189 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 684 94.254.129.155:47895
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581881
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ngsig6$npu$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >
    >>> Co kupić na miasto + rzadko jakiś las albo błotko sie trafi
    >>
    >> Używanego holendra, albo coś niemieckiego.
    >> Nie giełdach w rodzaju flohmarkt, za sprzęt w dobrym stanie - jakieś 800
    >
    >
    > a ja odradzę. żona nabyła mi takiego holendra i mój konkretnie miał takie
    > minusy:
    > hamulce bębnowe zintegrowane w piascie, przekładnia zintegrowana w
    > piaście, dynama zintegrowane w piastach:))
    >

    Przednie hamulce też miał zintegrowane w piaście?
    Bo dynamo w piaście to dla mnie same plusy. Nie ma dużych oporów na tarcie
    opona-wałek w dynamie tradycyjnym.
    Jednyny minus przekładni w piaście to mała ilość biegów.

    > nijak się do tego dobrać nie można - trza magika (albo ja jakiś zapóźniony
    > jestem). Jeździć się da. Generalnie fajne patenty jeśli rower jest nowy,
    > ale jak trzeba będzie poprawiać czy naprawiać coś to obawiam się
    > problemów.

    Nie przesadzaj. 30 lat temu 99% rowerów miało tylne hamulce w piaście
    (Torpedo) i każdy umiejący trzymać klucz potrafił to rozłożyć, naprawić i
    skręcić.
    Wypożycz sobie starą książkę Adama Słodowego, to jest tam to wyjasnione.

    >
    > sprzedałem go z innego powodu niż wyżej wymienione:) za krótki jestem na
    > tamten egzemplarz:) 28" to nie dla mnie:)

    Może nie chodzi o rozmiar kół, ale o wielkość ramy, która nie była
    dopasowana do Twojego wzrostu?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: