  • Data: 2010-10-05 16:39:58
    Temat: Re: Rozmiar opon, a róznica cen.
    Od: "kml" <A...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4cab2204$0$27042$65785112@news.neostrada.pl...

    > dokładnie. W polsce opona jest jak nówka nawet jak ma 10lat bo jeszcze ma
    > bieżnik to jest straszne. Ludzie nie rozumieją, że w zwłaszcza w zimę
    > ważna jest nie tylko kwestia bieżnika a także twardości gumy która z
    > czasem się zmienia.

    W to lato zmieniałem stare 10 letnie opony letnie na nowe. Wyglądały bardzo
    dobrze na pierwszy rzut oka (Michelin Pilot Exalto) - w warsztacie aż im sie
    gały świeciły do tych gum. Czasami myślę, że stare opony powinno sie oddawać
    do utylizacji z przeciętym zbrojeniem bo ktoś nie kumaty dostanie "w dobrej
    cenie, dobry stanie, malo jeżdzone" letnie gumy twarde jak skała :|

    --
    pozdrawiam
    kml