  • Data: 2017-08-09 15:50:13
    Temat: Re: Rust
    Od: Adam M <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, August 5, 2017 at 12:10:28 PM UTC-4, Borneq wrote:
    > Jakie jest wasze zdanie na temat tego języka?
    > Bardzo ciekawy, brakowało mi graficznego UI, ale jest teraz relm i conrod:
    > http://relm.ml/relm-intro
    > https://github.com/PistonDevelopers/conrod
    >
    > Czytałem że nie używa odśmiecania jak Go ale zupełnie inny sposób radzi
    > sobie z wyciekami pamięci.

    IMHO to język ktory szuka problemów do rozwiązania - prawdopodobie zostanie niszowym
    językiem podobnie jak Ada z tym że Ada ma za sobą lata rozwoju i solidne biblioteki.
    Nie oferuje nic doswiadczonym programistom w C/C++ a zmusza ich nauczenia się
    manieryzmów języka. Programiści wysokopoziomowych języków nawet nie zainteresuja sie
    takim czymś bo i po co im to. Jedną z najwiekszych słabości Rusta są fatalnej jakości
    biblioteki (lata mina kiedy te biblioteki osiagną jakość bibliotek dla C i C++).
    Drugim problemem jest podejście całego środowiska otaczjacego Rust - wygląda to na
    podejście: my jesteśmy tymi którzy posiedli prawdę i biada tym którzy sie z nami nie
    zgadzają.
    Adam M.