  • Data: 2018-08-23 14:11:10
    Temat: Re: Rysa na ekranie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> wrote in message
    news:g13tnd135jil23j5288jfbis0gpk1enhvk@4ax.com...

    > "W trakcie prób okazało się niestety, że zastosowany przez Apple materiał
    > ma
    > zbyt cienką warstwę aby spełnić swoje zadanie. Ekran Apple Watcha 3 udało
    > się
    > zarysować po kilku próbach, a przedstawiony na filmie dla porównania
    > tradycyjny
    > zegarek marki Tissot wypadł pod tym względem lepiej."

    Trzeba być mocno potłuczonym aby porównywać Apple Watch
    czy też inny smartwatch z touchscreenem do tradycyjnego zegarka :-)

    Pomijając już fakt, że mówiliśmy o smartfonach a nie zegarkach, i jak widać
    nie udało Ci się znaleźć nic na poparcie swojej błędnej tezy :-)

    > Gorilla Glass nie jest mi potrzebne, i tak docelowo będzie szkło.

    :-)))))) Tak sobie to tłumacz...

    > Piasek (czyli krzem) zarysuje nawet i Gorillę.

    W teorii... i tego się trzymaj jak chcesz uzasadnić sobie zakup biedafona.
    W praktyce w codzinnym użytkowaniu Gorilla wygrywa :-)