    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Rysa na ekranie
    Date: Fri, 24 Aug 2018 23:10:49 +0200

    Fri, 24 Aug 2018 12:38:08 -0500, w <plpfpv$s9s$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > No taka, że iPhony z Gorilla Glass rysują się tak samo łatwo jak
    > inne smarfony, nawet te bez Gorilla Glass.

    To nie wiem kto to pisał. Pewnie jakiś głąb.
    Albo czytał jakiś ajfonowiec -- oni słabo czytają.

    > Gdybyś go miał to byś folijki teraz nie szukał do swojego biedafona.

    Kretynie - pisałem, że mam GG?
    Ale żal Ci **** ściska, że masz starego grata :)))

    > Epitety i agresja wskazuje tylko na brak argumentów, pohamuj się.

    Do ciebie z argumentami?? Pies by zrozumiał -- ty nie rokujesz nadziei.
    Idź na google -- tam znajdziesz odpowiedź dlaczego zarysuje i GG, i
    pseudo-szafirowe szkło w ajfonach.

    > Masz, ale starej generacji. Bo kupiłeś biedafon.

    Podsumuję ciebie: "nie znam rozwiązania problemu, nic nie wiem, ale mam starego
    i wolnego grata, więc się dowartościuję pisząc jakieś bzdury. Śmieją się ze
    mnie od 20 lat, więc co tam" ;)

    > Ty masz rysę a ja nie, po wielu latach używania bez folii.
    > Wyrok jest dosyć oczywisty.

    Tak. Wyjdź z domu. Powiedz to właścicielom wszystkich nowych ajfonów, że twój
    złom jest lepszy, bo nie ma ryski, a ich porysowane ajfony to biedafony :))

    Weż Pszemol w końcu walnij się w głowę, masz zamiar być wiecznie takim dzbanem?
    Poziom twojego debilizmu przebija sufit.