    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: S-pen, czy da się zrobić podobne " pióro"?
    Date: Fri, 16 Sep 2016 08:27:21 +0200

    W dniu 15.09.2016 o 23:38, AlexY pisze:

    > W warunkach domowych żeby było małe, przyzwoicie wyglądało i miało
    > sensowny pobór energii a do tego było jakoś sensownie oprogramowane jest
    > to niewykonalne.

    nie musi być małe, ale nie większe od parówki, byle by końcówka była
    cieńsza od dziecięcego palca, 3mm byłoby dobrze, 2 idealnie. pobór
    enegrii - raczej nie istotny, bo będzie działało w domu, mogłoby na
    kablu. ale oprogramowanie? Ja bym wolał aby to "pióro" informowało ekran
    ze został dotknięty wielkim paluchem jak....
    ToMasz