  • 1. Data: 2010-12-27 10:21:17
    Temat: SKRÓTY
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    Znalazłem w sieci bo zawsze mnie to zastanawiało :

    # L (Luxe)
    # DL (deLuxe)
    # GL (Grand Luxe)
    # GLE (Grand Luxe Executive)
    # GLT (Grand Luxe Touring)
    # GT (Grand Touring)

    Kiedyś tak określano opcje wyposażenia ma ktoś moze linka lub potrawi
    jaśniej rozwinąc w/w skróty ?

    jaka jest róznica miedzy DL a GL itd. ?

    Czy da sie patrząc na motór bez wiedzy o jego oznaczeniu zakwalifikować do
    jednej z powyzszych opisów ?

  • 2. Data: 2010-12-27 10:28:00
    Temat: Re: SKRÓTY
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    NESSO napisał(a):
    > jaka jest róznica miedzy DL a GL itd. ?

    DL to suzuki, a GL to honda.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2010-12-27 10:31:25
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > DL to suzuki, a GL to honda.

    czyli suzuki nigdy nie uzyło skrótu GL ?
    i znaczy ze generalnie GL=DL ?

    bardziej mi chodziło o rozszyfrowanie deLUXE czyli co to ma oznaczać ?

  • 4. Data: 2010-12-27 10:37:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    NESSO napisał(a):
    > czyli suzuki nigdy nie uzyło skrótu GL ?
    > i znaczy ze generalnie GL=DL ?

    Jaja se robie. Te skroty to juz raczej lekka historia no i odnosza sie
    do aut. Od wielu lat klasyfikacja aut troche mija sie z celem, granice
    sie mocno rozmyly.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2010-12-27 10:45:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > Jaja se robie. Te skroty to juz raczej lekka historia no i odnosza sie
    > do aut.

    a cx i gl ?

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 6. Data: 2010-12-27 10:51:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > DL to suzuki, a GL to honda.

    No a GL to Interstate albo Aspencade. Bywaja tez Limited

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2010-12-27 11:00:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):

    > a cx i gl ?

    No jak KZ i GT moznaby powiedziec. CX to Custom eXperience, KZ to Kilo
    Zero (nawiazuje to ilosci przejechanych kilometrow miedzy remontami).

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2010-12-27 11:04:49
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):

    > a cx i gl ?

    CX to Citroen a GL to Polonez :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 9. Data: 2010-12-27 11:05:49
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-27 12:00, Kamil Nowak '' pisze:

    > No jak KZ i GT moznaby powiedziec. CX to Custom eXperience, KZ to Kilo
    > Zero (nawiazuje to ilosci przejechanych kilometrow miedzy remontami).

    A gdzie w tym wszystkim jest miejsce na silver winga ?

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2010-12-27 11:07:12
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > A gdzie w tym wszystkim jest miejsce na silver winga ?

    W moim sercu.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead