  • 11. Data: 2010-12-27 11:49:02
    Temat: Re: SKRÓTY
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-27 17:02, NESSO pisze:

    > czyli teraz to juz nie wiem nic lub mniej niż na początku
    >
    > wiec w skrócie Suzuki DL (deLuxe) 650 lub DL 1000 mam czytać jako
    > luksusowa wersja ,
    >
    > czy jednak inaczej ten skrót DL sie określa ?

    nazwa modelu a nazwa wersji, to sa dwie rozne rzeczy
    np: nissan primera = model
    nissan primera LX, GLX, GT - to juz sa wersje

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 12. Data: 2010-12-27 12:32:53
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

  • 13. Data: 2010-12-27 13:39:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-27 13:32, NESSO pisze:

    > czyli teraz to juz nie wiem nic lub mniej niż na początku
    >
    > wiec w skrócie Suzuki DL (deLuxe) 650 lub DL 1000 mam czytać jako
    > luksusowa wersja ,
    >
    > czy jednak inaczej ten skrót DL sie określa ?

    WOW ! ROTFL !!

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 14. Data: 2010-12-27 14:43:08
    Od: Glub <g...@g...com>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2010-12-27 12:00, Kamil Nowak '' pisze:

    > A gdzie w tym wszystkim jest miejsce na silver winga ?

    U mnie w garazu:)
    --
    Glub

  • 15. Data: 2010-12-27 20:15:52
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > WOW ! ROTFL !!

    no to wyjasniłeś mi wszytko ,
    znaczy generalnie wiesz tyle co ja czyli pewnie nic w tym temacie

  • 16. Data: 2010-12-27 20:54:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-27 21:15, NESSO pisze:

    > no to wyjasniłeś mi wszytko ,
    > znaczy generalnie wiesz tyle co ja czyli pewnie nic w tym temacie

    Wyjasnijmy sobie jedno. Wymysliles sobie z d... temat. Pokreciles
    wszystko w sposob, delikatnie mowiac, zenujacy.
    W czym Ci niby mam pomoc skoro samo Twoje pytanie wziete jest z d... ?

    DL650 tlumaczone jako DeLuxe 650 mnie po prostu wywalilo na plecy. Dawno
    tu takiej durnoty nie czytalem, a czytam generalnie wiekszosc
    ciekawostek przyrodniczych jakie tu sie pojawiaja.

  • 17. Data: 2010-12-27 21:12:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 Dec 2010 11:21:17 +0100 osobnik zwany NESSO
    wystukał:

    > Znalaz?em w sieci bo zawsze mnie to zastanawia?o :
    >
    > # L (Luxe)
    > # DL (deLuxe)
    > # GL (Grand Luxe)
    > # GLE (Grand Luxe Executive)
    > # GLT (Grand Luxe Touring)
    > # GT (Grand Touring)
    >
    > Kiedy? tak okre?lano opcje wyposa?enia ma kto? moze linka lub potrawi
    > ja?niej rozwin?c w/w skróty ?
    >
    > jaka jest róznica miedzy DL a GL itd. ?
    >
    > Czy da sie patrz?c na motór bez wiedzy o jego oznaczeniu zakwalifikowaae
    > do jednej z powyzszych opisów ?

    nie da się.
    Do tego próbujesz sklasyfikowć do jednego worka wszystkich producentów, a
    tu nie ma odgórnej klasyfikacji.

    np. MotoGuzzi 4V to są cztery zawory...

    w sumie w obu cylindrach ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2010-12-27 21:56:18
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > DL650 tlumaczone jako DeLuxe 650 mnie po prostu wywalilo na plecy. Dawno
    > tu takiej durnoty nie czytalem, a czytam generalnie wiekszosc ciekawostek
    > przyrodniczych jakie tu sie pojawiaja.

    wiec jak tłumaczyc te DL ?

    można jakos czy nie ?

  • 19. Data: 2010-12-27 21:56:38
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Kuczu pisze:

    > DL650 tlumaczone jako DeLuxe 650 mnie po prostu wywalilo na plecy. Dawno
    > tu takiej durnoty nie czytalem, a czytam generalnie wiekszosc
    > ciekawostek przyrodniczych jakie tu sie pojawiaja.

    Ciekawe jakie jest rozwinięcie CB650.
    Bo XL to wiadomo - eXtra Large :)

    --
    Arni Toruń