    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: SPQMCDU
    Date: Fri, 24 Feb 2017 19:29:04 +0100

    Pan J.F. napisał:

    > Nie pamietam kiedy onet zaczal, nie pamietam kiedy dokladnie
    > skonczyl (~2010 ?), ale to mu ogranicza zakres :-)

    Gdyby chciał, to by przecież zassał sobie wcześniejsze. Dzisiaj
    nie ma żadnego problemu z dostępem do całej historii. Mając obecne
    łącza, sprzęt i oprogramowanie, można to sobie obrabiać jak tylko
    dusza zapragnie. To, że gugiel robi to tak kijowo, że gorzej trudno
    mi sobie wyobrazić, nie znaczy, że samemu dla siebie nie można tego
    zrobić dobrze. W jakis wolny weekend na przykład.

    --
    Jarek