  • Data: 2017-03-02 22:34:34
    Temat: Re: SPQMCDU
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    > O, dzięki! Tak się teraz zastanawiam, czego jeszcze nie mam, może znów
    > na coś zasłużę. No więc nie mam nie tylko tego jednego swojego konta na
    > facebooku. Tych pozostałych, półtora miliarda z górką, też nie mam.

    Snapchata pewnie nie masz. Ani Instagrama. Dzieciarnia teraz z tego
    korzysta, ja nigdy nie zrozumiałem fenomenu ani celu posiadania.

    Fenomenu Twittera też nigdy nie zrozumiałem...

    Bardziej pytanie, co masz i gdzie teraz siedzą ludzie na jakimś poziomie,
    oprócz newsów. Znam tylko Quorę.

    --
    http://www.chmurka.net/