  • 31. Data: 2011-11-01 16:07:55
    Temat: Re: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 31 Oct 2011 22:58:02 +0100, ASG <adam775@_nospam_op.pl> wrote:

    [...]
    > Bynajmniej nie wiedziałem. Fakt nie powinienem tak pisać jak napisałem
    > bo stworzyłem bełkot. Problem jaki mam to jak już Wszyscy wiecie jest z
    > silnikiem DR 750 Big . Przyznałem się że zalałem go NITRO MENATEM . Po
    > tym akcie udało mi sie go odpalić ponownie już po oczyszczeniu przewodów
    > paliwowych. Nie ruszałem gaźników. Czy jest ktoś kto umiał by mi
    > odpowiedzieć czy też podpowiedzieć: czy przypadkiem to nie spowodowało
    > obecnych objawów ?

    Nadal lepiej by się czytało, jakbyś od czasu do czasu użył Entera żeby
    wstawić
    nowy akapit, ale da się przeczytać :-)

    I tak, generalnie objawy zdychania i braku mocy wskazują na zasyfienie
    gaźnika,
    opcja tańsza, ale bardziej ryzykowna jest taka, żeby go rozkręcić i
    spróbować
    przeczyścić dysze samemu, mi się swego czasu dysza wolnych obrotów zatkała
    i silnik
    gasł na jałowych obrotach to rozkręciłem, przeczyściłem sprężonym
    powietrzem i
    sprayem do czyszczenia gaźników i zaczął chodzić znowu. Jak masz podręcznik
    serwisowy to w sumie nie jest to specjalnie skomplikowana czynność, byle
    by nie
    uszkodzić membrany.

    Opcja droższa i sensowniejsza jest taka, żeby oddać do mechanika do umycia
    w myjce
    ultradźwiękowej, przynajmniej na pewno złoży gaźnik tak jak był przed
    rozłożeniem, no
    i myjka ultradźwiękowa jednak dużo lepiej oczyszcza. Mi po czyszczeniu i
    regulacji
    gaźników u mechanika silnik zaczął mniej palić i ogólnie ładniej chodzi.
    :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 32. Data: 2011-11-01 16:16:21
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Jasio pisze:
    > marider <2...@g...pl> napisała rzekomo

    > Ale w tym watku juz padla odpowiedz.
    > I to ze strony tego, co sie czepnal.

    bo niektorzy nie czytają grupy tylko na nia piszą. Taka karma.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 33. Data: 2011-11-01 18:16:03
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Leszek Karlik" napisał w wiadomości grup
    > Opcja droższa i sensowniejsza jest taka, żeby oddać do mechanika do umycia
    > w myjce
    > ultradźwiękowej,

    Albo samemu sobie kupic myjke. Mam taka tania z biedronki (swego czasu
    wspominalem o niej - udalo mi sie trafic za 10zl) - a i tak myje znacznie
    lepiej niz pedzelek i reczna robota.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 34. Data: 2011-11-01 20:03:02
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    > Zrozum wreszcie ze mechanicy tez uzywają jezyka polskiego a nie jakiegos
    > bełkotu.

    Prawdopodobnie (w piśmie) używają też polskich liter oraz znaków
    interpunkcyjnych, a zdania rozpoczynają od wielkiej litery. Pozdrawiam

  • 35. Data: 2011-11-01 20:20:55
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Daniel Kowalski pisze:

    > Prawdopodobnie (w piśmie) używają też polskich liter oraz znaków
    > interpunkcyjnych, a zdania rozpoczynają od wielkiej litery. Pozdrawiam

    i się podpisują. No zabłysnąłeś, naprawdę....

  • 36. Data: 2011-11-02 00:38:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-31, zefir <z...@S...pl> wrote:

    > Jest jakiś konkurs na stetryczałego superprecla, a ja nic nie wiem?
    > Delimiter sobie popraw, stróżu czystości formy.

    Czy zwrocenie uwagi zeby ktos napisal bardziej stylistycznie to juz
    stetryczenie? Ortografy mozna olac bo latwo sie domyslic ale czytanie
    jednego zdania z 10 myslami nie jest przyjemne. Delimeter musisz zglosic
    do Googla bo to ich wina a nie moja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2011-11-02 01:25:41
    Od: ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl>

    Leszek Karlik napisal

> [...]

    > regulacji
    > gaźników u mechanika silnik zaczął mniej palić i ogólnie ładniej

    Myjke mam ultra dźwiękową - ale przeraża mnie rozkłądanie tego znowu
    wszystkiego. Bak, gaźnik (czyszczenie), filtr powietrza , potem składanie
    ehhh i to już 3 raz chyba. Dziwna kwestia tylko w tym że czasem motor
    chodzi jak burza a już za chwile jak by łapał focha i sprawia wrażenie jak
    by nie było iskry albo paliwa.

  • 38. Data: 2011-11-02 06:28:15
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    ASG pisze:

> [...]
    > czasem motor chodzi jak burza a już za chwile jak by łapał focha i
    > sprawia wrażenie jak by nie było iskry albo paliwa.

    zaworek w komorze pływakowej? albo sam plywak sie przycina. A jesli tu
    nic nie wskórasz to moze rzeczywiscie zapłon? Jak braknie paliwa to sie
    raczej muli, jak zapłon wypada to bardziej szarpie.

  • 39. Data: 2011-11-02 10:44:05
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-31 19:11, ASG pisze:

    > MOJE PYTANIE brzmi - czy to coś zostało w gaźnikach z tego NITRO i
    > przytkały sie dysze - czy o co tu moze chodzić ? Podkreślam też że
    > odpala bez fochów i chodzi jak kotek na jałowym obecnie - ale w czasie
    > jazdy jest takie dziwne jak by czkanie i zadyszka - a czasem sie to
    > odblokowuje i idzie jak burza ;( ?
    > POMOCY BO NIE MAM POJĘCIA GDZIE TO UGRYŹĆ BY NAPRAWIĆ ?!?!?!?
    Nitrometan nalales, to pewnie nalales paliwo modelarskie.
    W tym paliwie jest ryrcyna i inne skladniki, ktore smaruja silniczki
    modelarskie. Od temeratury paliwko wyparowalo i zostala rycyna, ktora
    jest pewnie gesta jak parafina i mogla ci przytkac gazniki, swiece tez
    masz pewnie zarzucona. Aha po takim paliwie filtr paliwa jest do wymiany.

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy