eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4? › Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5c5ef01c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c6070a8$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <c...@g...com>
    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 11 Feb 2019 14:35:34 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <5c617a26$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.73.1.187
    X-Trace: 1549892134 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 514 89.73.1.187:11127
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2147
    X-Received-Body-CRC: 1223242032
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649842
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-02-11 o 07:54, p...@g...com pisze:
    > --Z dizlem to jakas zbiorowa paranoja jest. Starczy dizlem zrobic 100kkm zeby bez
    problemu na paliwie wyjsc na tyle do przodu ze mozesz remont silnika zrobic i stukac
    kolejne 100-200kkm.
    >
    > dobra to teraz napisz ile kosztuje remont w silnika w porzadnym warsztacie tzn
    takim ktory daje choc pol roku gwarancji :-)
    >
    > diesle zjezdzaja z niemiec w okolicach 200 tkm (te nie krecone) czyli pojezdzisz
    max 100 tkm i zaczyna sie skarbonka: dpf, wtryski, turbina, dwumasa i jak jeszcze
    remont silnika to juz jest jackpot czyli finansowo polegles
    >
    > ps ciekawe czy jest jakas (udowodniona) zaleznosc czestotliwosci korekty licznika w
    zaleznosci od typu silnika :-) w DE kreconych jest okolo 30% aut z tych na export to
    chyba 90%
    >

    To co piszesz to może być prawda tylko czas idzie do przodu i zaczyna
    dotyczyć to także benzyn.

    Co tu zrobić? Co tu zrobić? Może Prius? ;-)

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: