  • Data: 2019-02-11 15:40:43
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2019 00:54:07 UTC-6 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Z dizlem to jakas zbiorowa paranoja jest. Starczy dizlem zrobic 100kkm zeby bez
    problemu na paliwie wyjsc na tyle do przodu ze mozesz remont silnika zrobic i stukac
    kolejne 100-200kkm.

    > dobra to teraz napisz ile kosztuje remont w silnika w porzadnym warsztacie tzn
    takim ktory daje choc pol roku gwarancji :-)

    4kpln. Niedaleko mnie robia.
    Ale nie korzystalem, bo nie musialem.
    Mimo nabitych km dizlem.

    > diesle zjezdzaja z niemiec w okolicach 200 tkm (te nie krecone) czyli pojezdzisz
    max 100 tkm i zaczyna sie skarbonka: dpf, wtryski, turbina, dwumasa i jak jeszcze
    remont silnika to juz jest jackpot czyli finansowo polegles

    Fantazjujesz. Kupilem dizla z przebiegiem 200kkm. Zrobilem w nim z dizlowych rzeczy
    tylko sprzeglo i dwumase gdzies przy 270kkm i swiece zarowe przy 350kkm.
    Pojezdzilem nim do prawie 400kkm. I jezdzil bym dalej ale trza bylo sprzedac bo sie
    okazalo ze mi auto nie bedzie potrzebne.

    Auto do tych 400kkm odpalalo na mrozie -21stopni (dwie sprzezynki i odpalal bez
    zajakniecia), nie kopcilo (sprawdzane na badaniu technicznym), oleju nie bralo.

    > ps ciekawe czy jest jakas (udowodniona) zaleznosc czestotliwosci korekty licznika w
    zaleznosci od typu silnika :-) w DE kreconych jest okolo 30% aut z tych na export to
    chyba 90%

    Dlatego Twoje mniemanie jest bledne. Bo te auta co Ty sadzisz ze maja 200kkm to
    raczej blizej 400-500kkm maja.

    Szkoda ze nie moge wysledzic gdzie moja foka poszla i jak jej sie przebieg zmienil
    jak handlaz ja odemnie zabral Bo dam se reke odciac ze nastepny wlasciciel tych
    390kkm na liczniku nie widzial tylko zobaczyl 170kkm.

    Dizle nadal sa trwale i relatywnie niezawodne. Zreszta benzyny tez. W kraju jest
    miliony aut a padak jest malo.

    Kiedys na forum zapytalem jak wygladaja doswiadczenia jego uczestnikow co do
    samochodow.

    na te 20-30 odpowiedzi byla tylko jedna padaka i pare nieoptymalnych wyborow. Reszta
    nie narzekala.

    Tu na forum i w powszechnym mniemaniu w Polsce panuje paranoja w wielu wzgledach.

    Ale to juz inna historia.