  • Data: 2019-02-11 14:53:25
    Temat: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-11 04:05, s...@g...com wrote:
    [...]
    > Z dizlem to jakas zbiorowa paranoja jest. Starczy dizlem zrobic 100kkm zeby bez
    problemu na paliwie wyjsc na tyle do przodu ze mozesz remont silnika zrobic i stukac
    kolejne 100-200kkm.
    Nie sądzę. :-) Jakoś nie sadzę, aby dizel był znacząco oszczędniejszy, o
    ile w ogóle jest to możliwe, przy kilkukilometrowych przebiegach
    dziennych po mieście. Do tego ON jest droższy od benzyny o 20-30 gr na
    litrze, więc oszczędności za nic nie widać. Poza tym na auto z dizlem
    trzeba wydać więcej przy zakupie, a 100 kkm przy przebiegach j.w. to z
    10 lat minimum trzeba robić. Nie, nie widać oszczędności. :-) Do tego te
    małe miejskie dizle typu A2, A3, Golf, Meriva, którymi miałem okazję
    jeździć, zdecydowanie nie zachwyciły mnie swoją żwawością w porównaniu
    do mojego miejskiego 75 konnego benzynowego potwora. :-D Aczkolwiek
    lepszymi nie miałem okazji pojeździć, a trzeba przyznać, że,
    przynajmniej na papierze, nie odstają od benzyn, np. BMW.