    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Galaxy S7 - cena coś ktoś wie?
    Date: Thu, 22 Nov 2018 19:05:32 +0100

    W dniu 22.11.2018 o 12:42, KOMTUR pisze:

    > Jeśli sądzisz, że ktoś kto pyta o aparat w komórce chce nim robić
    > artystyczne zdjęcia, to właśnie Ty machasz taką flagą.

    jeden gość wybiera telefon, który ma lepszy aparat. lepszy o ile jeśli
    wogóle tak się da zapytać? o 2%? Gdzieś są ślepe testy zdjęć? Niema. bo
    taka "lepszość" wychodzi gdy porównujemy tendencyjnie, tak aby
    udowodnić oczekiwany rezultat
    Drugi gość ( a może ten sam) sugeruje że aparat w telefonie jest lepszy
    od "lustrzanki". to jest gówno prawda.
    To jest gówno prawda na grupie gsm i na grupie foto.cośtam.

    jeśli ktoś nie widzi, nie rozumie różnicy wynikającej z wielości matrycy
    i wielkości obiektywu - to niech napisze ze chce jak najtaniej ten a
    nie inny telefon, a nie pieprzy głupoty ze to przez aparat.

    > Przecież wiadomo, że do profesjonalnej roboty to nawet APS-C nie
    > weźmiesz tylko FF, albo jakiś wielki format.
    tylko właśnie weź pod uwagę to co napisałem w pierwszym akapicie. ktoś
    kto rozumie fotografie, zrobi podobne zdjęcie lustrzanką za 1000zł, do
    tego które zrobił profesjonalista aparatem za 10000zł. Będzie
    wykorzystywał te same mechanizmy, tylko że z gorszym efektem. a teraz
    zrób fotkę z 50metrów na plaży tylko swojemu dziecku za pomocą telefonu.
    Zobacz ile szczegółów ma fotka 12mpix z matrycy aps-c a ile z telefonu.
    ToMasz