  • 1. Data: 2018-11-19 18:47:55
    Temat: Samsung Galaxy S7 - cena coś ktoś wie?
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    Mam zamiar kupić, ale zastanawiam się, czy jeszcze stanieje czy raczej
    zostanie wycofany z rynku? Wersję Edge już kosztuje tylko 1600 zł
    https://mediamarkt.pl/telefony-i-smartfony/smartfon-
    samsung-galaxy-s7-edge-32gb-czarny
    więc relatywna cena 1400 za zwykłą wersję robi się droga a nie chce
    tanieć (w ciągu kilku miesięcy Edge staniał o 400 zł a zwykły S7 ledwie
    o 100zl) .
    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2018-11-19 20:21:32
    Temat: Re: Samsung Galaxy S7 - cena coś ktoś wie?
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 19.11.2018 o 18:47, the_foe pisze:
> [...]
    >
    > więc relatywna cena 1400 za zwykłą wersję robi się droga a nie chce
    > tanieć (w ciągu kilku miesięcy Edge staniał o 400 zł a zwykły S7 ledwie
    Raczej już nie stanieje. Poza tym przestarzałe wzornictwo i leżakująca
    od 2 lat bateria czyni go coraz mniej atrakcyjnym. Niedługo w zbliżonej
    cenie będzie S8.

  • 3. Data: 2018-11-20 00:30:26
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-11-19 o 20:21, Skylla pisze:
    samsung-galaxy-s7-edge-32gb-czarny

    > Raczej już nie stanieje. Poza tym przestarzałe wzornictwo i leżakująca
    > od 2 lat bateria czyni go coraz mniej atrakcyjnym. Niedługo w zbliżonej
    > cenie będzie S8.

    zakrzywiony ekran, choć nie tak obleśnie jak w S7 edge.
    Może jeszcze poczekam, choć znając Samsunga to do ceny poniżej 1500
    trzeba będzie czekać z rok.

    --
    @foe_pl

  • 4. Data: 2018-11-20 09:25:21
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 20.11.2018 o 00:30, the_foe pisze:
    samsung-galaxy-s7-edge-32gb-czarny

    > zakrzywiony ekran, choć nie tak obleśnie jak w S7 edge.
    > Może jeszcze poczekam, choć znając Samsunga to do ceny poniżej 1500
    > trzeba będzie czekać z rok.

    jeśli jest Ci obojętne czy 7 czy 8 czy edge, to może kupisz inny
    telefon? Ja miałem wyłącznie samsungi od numeru 2, ale ostatnio wpadł mi
    w rękę xiaomi i złego słowa nie mogę powiedzieć. tym bardziej że cena
    była zdecydowanie niższa

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-11-20 12:24:07
    Od: p...@g...com

    niemiecki telekom bedzie niedlugo sprzedawal s7 za 199 EUR wiec ceny na wtornym tez
    spadna

  • 6. Data: 2018-11-20 14:46:52
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-11-20 o 09:25, ToMasz pisze:
> [...]
    > telefon? Ja miałem wyłącznie samsungi od numeru 2, ale ostatnio wpadł mi
    > w rękę xiaomi i złego słowa nie mogę powiedzieć. tym bardziej że cena

    Istotny jest aparat. s7 w cenie 1400 jest tu nie do pobicia. Wolałbym s8
    ale nie dam za sluchawkę 2 tysiące - żaden telefon nie jest tyle wart, a
    nie lubię czuć sie dymany przez marketing,.
    IMO s7 powinien kosztować 1200 - wtedy bym brał bez namysłu. Ale Samsung
    to Samsung ich polityka cenowa jest dziwaczna, patrząc na ceny takich
    śmieci jak J7 czy co oni wyczyniają serią A.

    --
    @foe_pl

  • 7. Data: 2018-11-20 18:59:59
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 20.11.2018 o 14:46, the_foe pisze:

> [...]
    > to Samsung ich polityka cenowa jest dziwaczna, patrząc na ceny takich
    > śmieci jak J7 czy co oni wyczyniają serią A.

    Bądź dobrej mysli :)

    https://www.x-kom.pl/czarny-piatek?utm_medium=spec&u
    tm_source=KN&fbclid=IwAR3h1tXzrhdC6eVBQOe2meSa0640Kz
    A9t-lgWI6BapKSPItk5uYPTHP9gHc

    --
    Pozdrówka
    KOMTUR

  • 8. Data: 2018-11-20 19:23:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Istotny jest aparat. s7 w cenie 1400 jest tu nie do pobicia. Wolałbym s8

    w dniu premiery - tak. ale dzisiaj? Nie jest to takie pewne. s7 robi
    super fotki, ma jasny obiektyw, ale czy to przesądza? Każdy telefon
    zrobi czytelną fotkę strony a4, żaden nie zrobi dobrego zdjęcia po
    ciemku. natomist większość dwu - obiektywowców zrobi bardzo ładny
    portret z rozmazanym tłem - czego s7 już nie zrobi. dwa obiektywy to
    również różne kąty, co w dokumentowaniu "czegoś" (nie sztuki fotgrafii)
    może mieć niebagatelne znaczenie. Lepszy pojedyńczy aparat mają iPhony.
    ToMasz

  • 9. Data: 2018-11-20 19:51:20
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-11-20 o 19:23, ToMasz pisze:

> [...]
    > również różne kąty, co w dokumentowaniu "czegoś" (nie sztuki fotgrafii)
    > może mieć niebagatelne znaczenie. Lepszy pojedyńczy aparat mają iPhony.

    rozmazane tło? po co to komu? PS zrobię to lepiej w 3 minuty. :) Tylko
    po co? Jak robię zdjęcie to chce jak najwięcej szczegółów.

    --
    @foe_pl

  • 10. Data: 2018-11-20 20:13:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.11.2018 19:51, the_foe pisze:

    > rozmazane tło? po co to komu? PS zrobię to lepiej w 3 minuty. :) Tylko po co? Jak
    > robię zdjęcie to chce jak najwięcej szczegółów.

    A o bokehu słyszał? ;)