    From: mt <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Samsung NX200 - 20 Mpix, wymienne obiektywy
    Date: Thu, 01 Sep 2011 23:28:59 +0200

    Arek pisze:
> [...]
    mera-20-3-megapixels-interchangeable-lenses/

    > Ale co dokładnie? IMHO fajna alternatywa dla amatorskiej lustrzanki. I
    > zaryzykowałbym stwierdzenie, że najlepsza opcja z rodziny bezlusterkowców.

    Dokładnie to nic, po prostu następca NX100, a że fajna alternatywa dla
    lustra? Jak każdy evil praktycznie.

    0.asp

    > A co dokładnie? Mikroskopijna matryca

    Największa ze współcześnie produkowanych kompaktów (przy pominięciu
    stałoogniskowych konstrukcji jak X100 czy Sigmy DPx). W dodatku w innej
    technologii niż konkurencja.

    > czy może ciemny obiektyw

    Jeden z najjaśniejszych ze współcześnie produkowanych kompaktów.

    > czy retro
    > obudowa a może "fajna" cena?

    Obudowa jak obudowa, ale guzikologia wygląda na sensowną, do tego
    wziernik optyczny skorelowany z ogniskową, dobry tryb wideo. Jak Fuji
    nie wtopi z tym szkłem, jak od jakiegoś czasu w swoich superzumach i
    cena spadnie do poziomu LX5 czy XZ1 to będzie fajna alternatywa dla ww.
    kompaktów.

    --
    marcin