  • Data: 2012-10-21 09:32:08
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 21 Oct 2012 08:13:56 +0200, Mikolaj Jopczynski wrote:
    > Wymiana baterii - nie pamietam kiedy w swoim smartfonie wymienialem -
    > chyba nigdy, a zaczynalem od pierwszej nokii z klawiatura od spodu i
    > archaiczynym symbianem.

    Nie chodzi o wymiane. Nigdy Ci telefon nie zawisl na twardo na tyle, ze
    trza bylo otworzyc puszke i odpiac na chwile baterie? Mi pare razy,
    rozumiem ze w sytuacji niewymiennej baterii mam wolne az się bateria
    rozladuje?
    Czy w takich telefonach daja juz gdzies taki fizyczny reset?

    > uSIM - mnie zajelo okolo 3 minut wydrukowanie sobie z netu pdfa,
    > odrysowanie lini na simce i jej przyciecie, a potem wyszlifowanie.
    > Wymiana w salonie pleja jest darmowa i trwa 5 min.

    A jak jedziesz na wakacje gdzie malo pradu jest, to kupujesz w HK
    adapterek, wiem. :-)
    (gdybys nie chwycil -- problem jest w przelozeniu do starszego sprzetu,
    ktory ma swoje plusy czasem. albo nawet wspolczesnego, ale zyjacego
    dlugo na baterii).

    > Ilosc gigulcow - tutaj sprawa dyskusyjna. Ja mam troche muzyki, zdjecia
    > z picasy mojego brzdaca i .... mam ponad 20 giga wolnego.

    Ale ja nie znikam ludzi, ktorym nawet firmowe 2GB wystarczy. Po prostu
    przedstawiam punkt widzenia osoby dosc intensywnie uzywajacej smartfona
    ktorej karta 32 wystarcza na styk.

    > Piszesz caly czas o "wadach" ale do zalet sie nie ustosunkowales w ogole :P

    Hm... One X nad Sensation? +2 core'y, troche wieksza rozdzielczosc,
    noise cancelling. Ma'o :-) (zwlaszcza, ze ja po stronie ,,minus'' mialem
    zakup nowej kabury i uchwytow do 2 aut).

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns