    Date: Sun, 21 Oct 2012 14:12:31 +0200
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?

    W dniu 2012-10-21 12:02, Michal Tyrala pisze:> On Sun, 21 Oct 2012
    11:12:00 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

    >>> Nie. Ale chyba nie sadzisz, ze mede marnowal kawalek zycia
    zastanawiajac

    > Chyba nie Tobie decydowac ktore dane w moim smartfonie są mi przydatne,
    > a ktore nie? Czy moze niczym Dżobs, bedziesz mowil innym jakie maja
    > potrzeby?

    Oczywiście, że nie moja. Po prostu jakoś średnio wierzę w pilną potrzebę
    posiadania 32GB+ danych przy sobie w smartfonie. Dużo jednak mi
    wytłumaczyła twoja niechęć do porządków.

    W sumie, 32GB to też mało. Może pomyśl o jakimś dysku zewnętrznym do
    telefonu? Wtedy to dopiero nie będziesz musiał ;)

    > Zeby Cie uspokoic -- okresowo sobie odpalam fona w trybie USB storage i
    > trzebie zbedne rzeczy. Ale robie tak wtedy, kiedy mam na to ochote, a
    > nie kiedy musze.

    32GB karta też ci się przy takim podejściu kiedyś skończy i będziesz
    *musiał*. Chyba że odłożysz na bok i wymienisz na inną, tylko...
    przestaniesz mieć wtedy te niezbędne dane natychmiastowo dostępne pod
    ręką ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which