    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Sun, 21 Oct 2012 13:18:20 +0000 (UTC)

    On Sun, 21 Oct 2012 14:12:31 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Oczywiście, że nie moja. Po prostu jakoś średnio wierzę w pilną potrzebę
    > posiadania 32GB+

    1. Ktos pisal o *ponad* 32GB? Mowa byla o One X, ktory wg gsmarena ma ,,26
    GB user-available) storage''. I to jest AFAIK pała rowniez na apki.
    2. Ktos pisal *pilną*? Ja po prostu nie mam ochoty przegrywac danych w te i
    nazad.
    Mam dziwne wrazenie, ze dyskutujesz ze swoim wyobrazeniem co ja napisalem,
    niekoniecznie z tym co napisalem.

    > Dużo jednak mi wytłumaczyła twoja niechęć do porządków.

    Nic Ci nie wytlumaczylo. Komputerek w kieszeni jest od zdejmowania
    problemow z glowy, nie od dokladania nowych.
    Smartfon to nie tamagochi. Nie ten kierunek.

    > W sumie, 32GB to też mało. Może pomyśl o jakimś dysku zewnętrznym do
    > telefonu? Wtedy to dopiero nie będziesz musiał ;)

    Czy ja ludziom majacym malo danych w telefonie sadze glupie kawalki, ze
    tak naprawde wystarczy 100KB na liste kontaktow? Tak ciezko Wam przyjac,
    ze są ludzie inni niz ,,ja''?
    Naprawde, potrafie zejsc na Twoj poziom ,,dyskusji''. Tylko ja przyjmuje, ze
    są ludzie, ktorym wystarcza 16GB, 8GB, ba, 2GB. I OK. Ja sygnalizuje, ze
    jezeli komus wystarcza, niekoniecznie wszystkim. Jesli nie potrafisz
    tego zrozumiec i swierzbi Cie napisac kolejnego posta w klimacie powyzszej
    wypowiedzi, to smiało, ale nie oczekuj odpowiedzi.

    > 32GB karta też ci się przy takim podejściu kiedyś skończy i będziesz
    > *musiał*.

    Ale czytasz na co odpowiadasz? Przeciez napisalem, ze okresowo sobie
    robie porzadki. Umknęło?
    Zebys jednak nie strzelał slepakami -- od roku mieszcze się w przedziale
    24-28GB. Dziekuje za troske.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns