    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Sun, 21 Oct 2012 09:20:49 -0500
    <k5ms9a$h8j$2@dont-email.me> <k5mu4o$fnh$1@node1.news.atman.pl>
    <50826cc6$1@news.home.net.pl> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <k5u9cv$q27$1@dont-email.me> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083bc66$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083e6b6$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    <5083f92f$0$1311$65785112@news.neostrada.pl> <k60v0i$1h5$1@dont-email.me>
    <188l7d04gi0bu$.12ysx0qo9isph.dlg@40tude.net>

    news:188l7d04gi0bu$.12ysx0qo9isph.dlg@40tude.net...

    > Pszemolu, ale 16GB ... mapy Europy plus troche ulubionej muzyki, tak zeby
    > nie sluchac w kolko tego samego, troche audiobookow ... i juz musisz
    > decydowac co ulubionego skasowac.

    Zapominasz o tym, że nie porzebujesz szczegółowych map bitmapowych
    całej Europy bo przecież nie jesteś non-stop w podróży - jeśli masz
    w telefonie szczegółowe mapy Europy to nie gospodarujesz miejscem
    w telefonie rozsądnie! Ile osób w tym samym roku będzie i w Portugalii,
    i Hiszpanii, i Francji, Niemczech, Włoszech Szwajcarii, Chorwacji, Bułgarii?
    Zmarnowanie miejsca. Mapy Europy sobie trzymaj w komputerze i na
    telefon wgraj sobie to państwo gdzie akurat na wakacje/delegacje jedziesz.
    Akurat dużo podróżuję i tu się napewno nie zgodzę że potrzebujesz
    codziennie nosić w kieszeni szczegółówe mapy całej Europy - to pomyłka.

    > A przeciez jeszcze nie wymienilem zadnych filmow,
    > ktore mozna sobie do poduszki obejrzec :-)

    Zapominasz o streaming z sieci lokalnej lub z internetu...
    Poza tym - ile filmów w czasie jednego wieczoru oglądasz na TELEFONIE??
    Jeśli to jest norma to nie wolisz kupić sobie TV do sypialni?