    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Sun, 21 Oct 2012 10:15:36 -0500

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnk8797o.cmi.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > Nie chodzi o wymiane. Nigdy Ci telefon nie zawisl na twardo na tyle, ze
    > trza bylo otworzyc puszke i odpiac na chwile baterie? Mi pare razy,
    > rozumiem ze w sytuacji niewymiennej baterii mam wolne az się bateria
    > rozladuje?
    > Czy w takich telefonach daja juz gdzies taki fizyczny reset?

    Acha... tak myślałem że po to Wam ta wymienna bateria
    bo się Wam telefony nagminnie wieszają :-)

    A co do Twojego pytania, "fizyczny" reset jest wbudowany w wiele
    urządzeń, nawet iPhone ma taki: przytrzymujesz 10 sekund guzik
    Power i guzik Home.

    > A jak jedziesz na wakacje gdzie malo pradu jest, to kupujesz w HK
    > adapterek, wiem. :-)
    > (gdybys nie chwycil -- problem jest w przelozeniu do starszego sprzetu,
    > ktory ma swoje plusy czasem. albo nawet wspolczesnego, ale zyjacego
    > dlugo na baterii).

    Adapterek nie jest potrzebny - w wielu starych telefonach gniazdo SIM
    jest umiejscowione płasko koło baterii i da się ustawić tak mikro SIM
    na stykach mini SIM że działa bez mniejszego problemu bez adaptera.
    Co innego gdy mikro SIM wchodzi w szczelinę na mini SIM i wtedy bez
    adaptera go nie włożysz ani nie wyjmiesz, ale i na to jest rada przeze
    mnie przetestowana (zanim kupiłem adapterek na dealextreme.com):
    przyklejam kawałek kartonu o wielkości mini SIM do pleców przyciętego
    SIMa i wszystko jest tak jak należy. Przetestowane w Samsungu i607.

    > Ale ja nie znikam ludzi, ktorym nawet firmowe 2GB wystarczy. Po prostu
    > przedstawiam punkt widzenia osoby dosc intensywnie uzywajacej smartfona
    > ktorej karta 32 wystarcza na styk.

    No ale piszesz obok, że to jest jedna karta przenoszona do 3 go telefonu.
    A więc nie wiem czemu koniecznie upierasz się, że musi to być karta
    wymienna, skoro w taki sam sposób możesz używać pamięci wewnętrznej,
    przenosząc jej zawartość między telefonami kopiując ją tam.

    Co to jest Ma'o?