  • Data: 2012-10-21 23:52:29
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A propos - Netflix oferuje mi jedynie "sorry, not avalaible in your
    > country".
    > Wiec prosze nie polecac niesprawdzonych rozwiazan :-P
    >
    > Mam nadzieje ze zarejestrowani moga potem ogladac na calym swiecie ?

    Oczywiście, że nie: "The service is available in US only" i do widzenia.
    Chociaż w dzisiejszych czasach wzrosła świadomość społeczna (m.in. dzięki
    takim jak Netflix :-) i VPN-y są coraz bardziej popularne :-P

    > Choc w sumie, przy stawkach za roaming pytanie jest zbedne :-)

    Każdy porządny hotel czy apartament wakacyjny ma WiFi, więc pytanie jest
    zbędne, ale z innego powodu :-)
    Pomijam dzikie kraje, jak Hiszpania, Włochy, Grecja czy Egipt.