  • Data: 2012-10-22 14:30:17
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:k61c1g$1s9$1@node1.news.atman.pl...

    >Ostatnia wersja iPhone sprzedawana jest z pamięcią 16, 32 i 64GB.
    >Nawet przy 16GB nie musisz robić takich wyborów - dramatyzujesz.

    Pszemolu, mnie sie juz na 16GB mapy Europy nie mieszcza, bo zostal 1GB
    wolnego, a mam tylko kierunek poludniowy zainstalowany, czyli 1.2GB z
    4.

    A przeciez nie musze sie do Europy ograniczac - tez moge sobie do
    Indonezji wyskoczyc, wiec musze miec rezerwe :-)

    >Tylko 5.8GB? To bardzo dużo jak na telefon...

    zero muzyki, zero map - czyli bardzo malo.

    No dobra - zdjecia mozna przeslac na komputer, bo po co to trzymac w
    telefonie ... aczkolwiek w aparacie trzymam troche smakowitych, bo
    moze przyjdzie sie pochwalic gdzies w gorach pod namiotem ... i ich
    przybywa :-)

    J.