eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySegment B z automatem › Re: Segment B z automatem
  • Data: 2010-09-09 16:08:08
    Temat: Re: Segment B z automatem
    Od: Bruneros <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > W ktorym momencie jest lepsze? Mnie nie jara, ze przelaczy bieg 0,2
    > szybciej. Innych zalet nie widze.

    ano w takim ze w DSG jest normalne sprzeglo cierne w starszych
    wersjach "mokre" w tych nowszych "suche"
    a nie hydrokintyczne na ktorym jest najwieksza strata momentu
    obrotowego przy ruszaniu a co za tym idzie przepał paliwa
    i stad automat tradycyjny pali więcej niz manual. no i by jakos takie
    auto jechało silnik w miare mocny musi byc.
    ze o lockupach ktore spinaj ana sztywno sprzeglo dopiero od jakiejs
    tam predkosci nie wspomne.

    przy DSG przeniesienie napędu jest jak w manualu, a reszta jak w
    automacie poza tym jedziesz na D jak w automacie lub S (odcina 6-7
    bieg, wyzej kreci)
    i mozesz sobie machac biegami wajcha +/- lub lopatkami przy
    kierownicy. o predkosci zmiany biegow wiesz, ale to nie ma az takiego
    znaczenia.
    ale jak popatrzysz na deklarowane przez producenta spalanie to auta z
    DSG pala mniej niz manual.... no i wsadzaja to do aut z malymi
    silniczkami (np 1.2 TSI)

    jezdze tylko autmatem, mialem juz rozne auta z roznymi skrzyniami (min
    CVT tez).
    i z DSG jezdzilem praktycznie w kazdej konfiguracji silnikowej i
    mocowej auta z obecnej ofert VAG
    (TDI , TSI, 1,2 1,4 1,8 2,0 FSI 3,6) i uwierz, pomiedzy DSG a
    klasycznym automatem jest przepaść na korzysc DSG...

    M

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: